poniedziałek, 4 sierpnia 2014

**Kolejny "Żywy Ken": "Zawsze marzyłem, żeby wyglądać jak lalka!"**Another "Vivid Ken": "I've always wanted to look like a doll!"

**Własnie siedziałam sobie troszkę na pudelku wiem wiem nie powinnam bo to ogłupia ale czasem trzeba.
Jak coś takiego widzę to normalnie mnie szlak mnie trafi naprawdę szkoda pieniędzy zdrowia czasu na takie coś po co ja się pytam??.
Wygląda strasznie. On już jest swoim wymarzonym Kenem ponieważ ma pustkę w głowie jak to prawdziwy Ken.
Jeszcze nie rozumiem dziewczyn co chcą być jak Barbie naprawdę to nic przyjemnego może wydawać się tak a naprawdę tak nie jest bo co przyjemnego w tym jest?
Zamiast tej całej wydanej kasy na przemieniane powinny wydać na edukację swoją NA ROZUM  .


** Has just sat on the box a little bit I know I should not because it muddles but sometimes you have to.


As I see something I would normally trail of money will really damage the health of time on such a thing after what I ask?.
It looks awful he is already their dream Ken because it has a void in his head like a true Ken.
Still do not understand what girls want to be like Barbie really no fun may seem so and really it is not pleasant because what this is?
Instead of the entire issued money on transformed should spend on education, its ON REASON.

Tutaj link do artykułu http://www.pudelek.pl/artykul/69634/kolejny_zywy_ken_zawsze_marzylem_zeby_wygladac_jak_lalka/



5 komentarzy:

  1. Straszny on jest co to jest masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierniczy świat schodzi na psy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka mała dziewczynka własnie chciałam Barbie byc ale teraz to juz nie

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha wygląda ja manekin

    OdpowiedzUsuń
  5. What the Fu*k ??

    OdpowiedzUsuń