czwartek, 7 sierpnia 2014

**W łóżeczku ** My bed

***Witajcie ja już w domu po kąpieli i teraz sobie smacznie odpoczywam w łóżeczko.
Bardzo dzisiaj był dzień pracowity  ale jakoś dałam radę mam dość tych wszystkich zakłamanych ludzi  dokoła mnie tych plastikowych i uśmiechniętych ale trudno jakoś trzeba żyć.
A i chciałam wam pokazać mojego pupila  żółwia , lubię go zawsze przychodzi do mnie powoli ale jednak i mnie przytula tak po prostu o nic się nie pytając i może tak leżeć godzinami .
Wiec życzę   wszystkim dobrej nocy i kolorowych snów ;) .  


***
Welcome  I've been in the house after a bath and now a tasty resting in bed. 
Very busy today was the day I gave advice but I've had enough of all these hypocritical people around me, those plastic and smiling but it is difficult to have to live somehow. 

A and I wanted to show you my pet turtle, Lobi it always comes to me slowly but still hugs me and just about nothing without asking, and can not stay like this for hours. 
So I wish you all a good night and colored dreams;).


1 komentarz: