środa, 6 sierpnia 2014

**Przyjaciólka **Girlfriend

**Witajcie ja własnie lecę do mojej jedynej przyjaciółki Raquelle wiem wiem ma tak samo na imię skubana jest ładniejsza  i młodsza ode mnie ,młodszy plastik heh :)

A wy macie swojego najlepszego przyjaciela któremu ufacie??
Lubię ja bo jest normalna jak na Barbie bez różu i z fajna mimiką i do tego z charakterem.

Byłyśmy w muzeum i strzeliłyśmy sobie sesyjkę. Podobno przyjaciółki dobierają się na zasadzie podobieństw. Ja nie widzę żadnego...


**

Hello I has just fly to my only friend Raquelle I know has the same name Skuba is prettier and younger than me, younger plastic heh :)

And you have your best friend whom you trust ??
I like it because it is normal for a Barbie with no pink and cool facial expressions and to that of character.

We were in the museum and photo. Apparently the couple with friends on the basis of similarities. I do not see any ...

3 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty młodziej wyglądasz heh ja tez mam ulubionią przyjaciółkę i tez skubana młodsza

    OdpowiedzUsuń
  3. HHHE uwielbiam twoje historie widze ze wycieczka była udana :)

    OdpowiedzUsuń