czwartek, 31 lipca 2014

Wypad na miasto z Barbie

 Witam ja już na nogach własnie wychodzę na miasto z koleżankami Barbie .
Niestety muszę gdzieś wyjść  do ludzi ale mam dość patrzeć na te same mordy które ciągle się uśmiechają i są takie plastikowe i do tego całe różowe ale nie mam wyboru.


Później idę do kosmetyczki na nowy makijaż niestety jak raz mi nawalą tego makijażu to mi tak zostaje i nie mogę go zmieniać poprawiać  ale słyszałem ze u was tez tak można poprzez makijaż permanentny. Ale za to też są plusy ze nie muszę go zmywać i rano mam piękną twarz a wiadomo różnie bywa po przebudzeniu , raz widziałam jak zmyli makijaż  barbie to wyglądała jak stara babcia , ale za to różu nie było wiec jakieś plusy były :) 

Barbie bez makijażu 

2 komentarze:

  1. dobry jesteś lubię twojego bloga oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i jej teksty i fajne zdjęcia będę to zaglądała często. :)

    OdpowiedzUsuń